Sociálne siete
Sociálne siete zohrávajú nezastupiteľnú rolu v predaji a propagácii nehnuteľností, a to z viacerých dobrých dôvodov.
Hlavným lákadlom sociálnych sietí je ich obrovská používateľská základňa, ktorá sa približuje k neuveriteľným 4,95 miliardy ľudí. Tento rozsiahly počet používateľov otvára dvere k obrovskému množstvu potenciálnych klientov. Význam týchto platforiem potvrdzuje aj fakt, že až 89% realitných maklérov využíva Facebook na prilákanie nových klientov, čo ukazuje na nezastupiteľnú rolu Facebooku v generovaní kontaktov.
Ďalej, 41% predajcov nehnuteľností sa prvotne obracia na internet, aby zistili ceny nehnuteľností, čo zdôrazňuje dôležitosť mať na sociálnych sieťach a webových stránkach presné a konkurencieschopné cenové informácie.
Sociálne siete sú tiež výrazne vizuálne orientované, čo ich predurčuje na efektívnu prezentáciu nehnuteľností prostredníctvom vizuálne príťažlivých inzerátov.